Tuesday 7 April 2015

Ulangtahun ke-27

Syukur Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah tuhan pentadbir seluruh alam, selawat dan salam ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad s.a.w.
Terima kasih yang tidak terhingga kepada keluarga, sahabat dan kawan-kawan yang telah mendoakan hari kelahiran saya yang ke-27 pada hari ini.
Syukur Alhamdulillah kehadrat ilahi diatas segala nikmat yang telah dikurniakan sepanjang 27 tahun kehidupan yang telah dipinjamkan. Semoga dengan pertambahan usia ini diri ini akan menjadi lebih matang dalam menilai baik dan buruk dalam membuat keputusan.
Kepada semua yang mengenali diri ini, kawan-kawan mahupun yang menganggap diri ini sebagai lawan saya dengan rendah hati memohon kemaafan diatas segala kesilapan dan kekhilafan yang telah saya lakukan pada kalian samada dengan sengaja mahupun tidak sengaja. Maafkanlah segala kekurangan saya, sesungguhnya saya hanya manusia biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan. Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah s.w.t dan dan buruk itu datang dari kelemahan diri saya sendiri.
Terima kasih Anis Noordin untuk kek yang sedap itu, tazangka sampai rumah tiba-tiba dapat kek kan.. terharu saya.. semalam dah dapat kek dari Sarah Mohammed tapi katanya kek farewell, anyway thanks sarah u really made my day. Thanks kawan-kawan yang membahagiakan kehidupan sehari-hari saya. Semoga Allah s.w.t membalas kebaikan anda semua  dengan kebahagiaan dunia dan akhirat. Aamiin.  I love u all <3

No comments:

Post a Comment